• Wpisów: 17
  • Średnio co: 83 dni
  • Ostatni wpis: 2 lata temu, 11:10
  • Licznik odwiedzin: 6 112 / 1504 dni
 
cytryna1
 
Tydzień zaczynamy od:
-ćwiczenia z Chodakowską ''Skalpel''
-przysiady x50
-brzuszki x50
-orbitrek ok.15 min
-hula hop ok.15 min
-''klaskanie nogami '' (kładziemy się na plecach, unosimy nogi prostopadle do podłogi i równomiernym i bardzo wolnym ruchem odchylamy je od siebie w przeciwnych kierunkach i z powrotem wracamy do pozycji pierwszej również bardzo wolno) to ćwiczenie powinno wysmuklić naszą wewnętrzną część ud :)
-rozciąganie

Posiłki :
-(1śniadanie)mleko z chrupkami
-(2śniadanie)szklanka soku z pomarańczy [własnej roboty]
-(obiad)czerwona kapusta, kalafior robiony na parze , kiełbaska z grilla i trochę ketchupu
-(kolacja)koktajl z truskawek [własnej roboty]

Moje posiłki pomniejszyłam dwukrotnie, może nie wszystkie zdrowe ale myślę że kalorie są w normie ;)
Mam nadzieje że nie postawiłam poprzeczki zbyt wysoko z ćwiczeniami, ale chcieć to móc więc jestem pewna że dam rade :) Musze...



2e48bf370019023b52220e51.jpg




Obiad.jpg

Nie możesz dodać komentarza.